Veelgestelde vragen Nationale Tuinbon

Bekijk hier de veelgestelde vragen.

Waar kan ik de Nationale Tuinbon kopen?

U kunt de Nationale Tuinbon door heel Nederland bij ons uitgebreide netwerk van deelnemende tuincentra kopen. Daarnaast kunt u de Nationale Tuinbon op onze website kopen en bij verschillende supermarkten, tankstations en tabak- en gemakswinkels.

Er is altijd een Nationale Tuinbon verkooppunt bij u in de buurt.

Verkooppunten

Waar kan ik de Nationale Tuinbon besteden?

De Nationale Tuinbon is door heel Nederland te besteden! Bij ruim 125 zelfstandige tuincentra en bij deelnemende vestigingen van GroenRijk, Intratuin, Life & Garden, Ranzijn tuin en dier en Tuinland! 

Inleverpunten

Hoe lang is de Nationale Tuinbon geldig?

De Nationale Tuinbon is drie jaar geldig. Het drie jaar geldige tegoed kan in delen worden besteed. De Nationale Tuinbon is niet inwisselbaar voor contanten.

Hoe kan ik het saldo op mijn Nationale Tuinbon controleren?

U kunt het saldo op uw Nationale Tuinbon controleren via de saldochecker.

Saldochecker

Vul uw 19-cijferige kaartnummer (zonder spaties) en de securitycode/internet verificatiecode in en bekijk het saldo op uw kaart.
De securitycode/internet verificatiecode is te vinden achter de zilveren kraslaag boven het 19-cijferige kaartnummer. 

Het kan even duren voordat de historie van uw kaart is opgehaald.

Ik heb een Nationale Tuinbon met het logo van een specifiek tuincentrum, wat betekent dit?

De Nationale Tuinbon verschijnt in verschillende varianten. Deelnemers van de Nationale Tuinbon kunnen de Nationale Tuinbon uitgeven met een eigen logo. Dat is leuk voor u als u graag een cadeau geeft van uw favoriete tuincentrum.

Deze cadeaukaarten zijn wel bij alle deelnemende tuincentra in te wisselen, ongeacht welk logo op de Nationale Tuinbon staat gedrukt.

Inleverpunten

Wat is de levertijd als ik bestel via nationale-tuinbon.nl?

U ontvangt de Nationale Tuinbon meestal binnen 5 werkdagen in de brievenbus.

Heeft u uw Nationale Tuinbon na 5 werkdagen niet ontvangen?
Stuur dan een e-mail naar info@nationale-tuinbon.nl en vermeldt in de e-mail uw naam en uw bestelnummer. U kunt ook contact met ons opnemen via 088-9730609.

Let op: U ontvangt de Nationale Tuinbon uit veiligheidsoverwegingen in een onherkenbare envelop.

Ik heb mijn bestelde Nationale Tuinbon niet ontvangen. Wat nu?

Heeft u uw Nationale Tuinbon na 5 werkdagen niet ontvangen? Stuur dan een e-mail naar info@nationale-tuinbon.nl vermeldt in de e-mail uw naam en uw bestelnummer. U kunt ook contact met ons opnemen via 088-9730609.
Wij zullen dan een nieuwe nationale tuinbon versturen.

Let op: U ontvangt de Nationale Tuinbon uit veiligheidsoverwegingen in een onherkenbare envelop

Ik heb geen activeringscode ontvangen. Wat kan ik doen?

Wanneer u de Nationale Tuinbon cadeaukaart online heeft gekocht, ontvangt u deze per post. Op de brief die u ontvangt staat dat u nog een e-mail met activeringscode ontvangt. Let op: Bij een digitale (e-voucher) Nationale Tuinbon ontvangt u géén activeringscode. De e-voucher wordt namelijk geactiveerd verstuurd en kan direct bij een tuincentra verzilverd worden.

Om veiligheidsredenen is uw Nationale Tuinbon nog niet geactiveerd als deze via de post aan u wordt verzonden.
Wanneer u nog geen activeringscode heeft ontvangen, kan dit de volgende oorzaken hebben:

  • De activeringscode wordt een paar dagen nadat wij uw Nationale Tuinbon verzenden per e-mail toegestuurd. U ontvangt in de regel dus eerst uw Nationale Tuinbon per post en daarna uw activeringscode per e-mail. Het kan dan zijn dat u één of hooguit twee dagen op uw activeringscode moet wachten.
  • De e-mail met de activeringscode wordt door sommige spamfilters aangezien voor spam. Controleert u alstublieft uw spambox.

Geen activeringscode ontvangen? 
Neem contact met ons op via info@nationale-tuinbon.nl of via 088-9730609.

Voor welk bedrag kan ik de Nationale Tuinbon cadeau doen?

U kunt de Nationale Tuinbon cadeau doen voor elk gewenst bedrag tussen € 10,- en € 150,-.